Träning på sportlife!

Nu känner jag mig riktig nöjd och stolt över mig själv!
Körde ett kort intervall pass på löpbandet som uppvärmning och lite kondis träning.
Sedan körde jag MRL maskiner och nu känns det som om en go träningsvärk är påväg att angripa mina ben och mage.

Satte precis in mina hasselback-potatisar i ugnen och nu väntar jag bara på att dem ska bli halvt klara så att jag kan hoppa in i duschen dem sista 30minuterna,sedan blir det lite mera spanska plugg! Paulina sattsar hårt nu den sista teminen! hejja mig!!
Har jag inte helt fel så ska Anton och Pontus ha fysträning på deras idrottslektion imorgon så det ska bli lite häftigt och se hur min träningsvärk är efter det passet.
Återigen träning på torsdag.
Min vecka ser vi nedan!


Måndag: Ridning
Tisdag: Träning + plugg
Onsdag: Fyspass på idrotten + plugg
Torsdag: Genomgång av det sista i spanskan.
Fredag: Spanska prov + helg! äntligen!!
Lördag:
Söndag: Träning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0