Monday

Hej på er!

Nu har jag kommit till rätta här hemma, kom hem för en timme sedan.
Fick plocka med mig mina NO-papper med mig hem eftersom vi ska ha prov på torsdag.
Missade bussen eftersom jag inte alls hade lust att springa och riskera att han stänge dörrarna framför mig inför hela bussen, nej tack.
Träffade på Sara som skulle iväg och träna, stod och pratade med henne tills hennes bussen kom.

Nu har jag iallfall fått ordning på lite saker och är redo för att sätta igång med NO pluggandet.
Köpte med mig en Red Bull hem eftersom att jag knappt fick någon sömn inatt och håller på och somnar stående, har vridit på dygnet lite känns det som.
Jag förstår inte hur folk kan somna mitt på dagen, för det kan verkligen inte jag, ah förutom om jag inte däckar av feber eller någonting annat man kan ha när man är sjuk. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0