Dax för lite mat!

Vad har jag gjort idag då? absolut ingenting, har tagit mig en sista slappdag inna den stressiga,intensiva vårterminen drar igång.
Helt sjukt att jag fortfarande ligger och drar mig i sängen.. nej jag har ätit frukost, så långt har jag kommit iallafall!
Nu blir det lite mat och senare en väldigt efterlängtad dusch.

Ikväll ska jag verkligen försöka att inte somna runt klockan två utan jag ska lägga mig tidigt så jag orkar gå upp imorgon bitti och sedan kunna gå till skolan utan att se nyvaken ut, tur att vi bara har upprop och får nya scheman!
Kanske blir det någon bra film som jag somnar till eller så blir det väll det vanliga, MTV:s alla tv program som går senare på kvällen, dvs. Vivala Bam,Dirty Sanches,Tila Tequilla osv. :)


Kommentarer
Postat av: vera

sv: ja, men har inte gått så länge. :)

2011-01-10 @ 17:38:33
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: Zami

Va fin du är :D

2011-01-11 @ 15:43:57
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0