00:07

Tror nog att dem flesta sover nu..
Själv ligger jag i sängen och gör vadå?..bloggar mitt i natten, nått fel måste det ju vara.
Nej jag har faktiskt suttit och letat runt på Victorias Secret efter den snygga sommar bikinin som jag kanske kan få lov att klicka hem, hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag snart byta om och hoppa i säng och kolla på något bra som går på TV, något program som är bra att somna till! ;-)
Imorgon får jag förhoppningsvis byta min väska som gått sönder även fast jag knappt använt den, väldigt dåligt att den knappt håller.
Hittar kanske inte en ny väska men ska kolla på skor annars sparar jag dem tills jag hittar nått jag behöver, låter vettigt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0