Starkare än pippi

Hej på er!

Nu har jag precis kommit hem ifrån träningen,var och tränade på sportlife.
Sprang en halvtimme på löpbandet och sedan körde jag MRL styrka själv.
Var knappt några folk på gymmet idag, brukar ändå vara en del på lördags förmiddagen..
Jaja whatever, nu känner jag mig starkare än pippi! ;)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på, händer någonting så händer det annars lär jag bli hemma.
Snart ska iallafall jag, mamma och daniel åka iväg och köpa någonting att äta, ska bli lite mysigt eftersom det inte är så ofta det bara är "den vanliga familjen" hemma.
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och göra mig fräsh.



Kommentarer
Postat av: l&a

Fin blogg! Hur är det:d

2011-02-05 @ 22:22:07
URL: http://shisaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0