slapp tisdag?

Är sååå trött så att det inte är sant.
Kom hem vid typ halv tolv igårkväll och satte mig konstigt nog och kollade på en hel film.
Hamnade i säng typ runt ett och kunde inte somna, gick på toa, gick upp och tog ett glas med mjölk,you name it!..jag gjorde nog allt möjligt inatt.

Idag åkte jag och mamma till Ftorg och gick runt och kollade i olika affärer, provade skor och kollade på kläder.
Mamma köpte nya träningskläder till sig själv och en present till min lilla kusin Noa som nyss fyllt år.

Nej nu ska jag nog ta tag i mig själv och sätta på en film eller någonting, funderar nästan på om jag ska åka ner och köpa lite gott till mig själv och bara dega?
Jag är ju och tränar nästan varje dag annars så idag får bli en "låsas söndag" , det är ju trots allt lov! ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

gulle! <3

2011-02-15 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0