nationella prov, spanska plugg och träning

ska återigen sätta mig och börja plugga på spanskan innan jag ska iväg och träna.
innan det ska jag dock sätta mig och äta nått,mamma stod och gjorde egna köttbullar när jag kom hem och gjorde färdig en bakpotatis till mig. Love my mama! <3

Somsagt så ska jag iväg och träna senare vilket ska bli väldigt kul och dessutom avslappnande, pluggar som en blådåre både i skolan och hemma för att få allt så som jag vill, plus att vi har nationella prov också varav ett blev avklarat idag.
Är väldigt nöjd med det nationella provet i svenskan, svarade på alla frågor rätt så snabbt så jag satt och gick igenom dem ett antal gånger, ändrade lite här och var och degade på slutet. ;)
Nog med det, nu ska jag äta!


Fuerteventura 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0