Jag älskar redskap

Ja vissa kanske undrar, vem gillar redskap egentligen?
Jag är själv som helt tokig så fort jag får reda på att vi antingen ska ha redskap eller typ trampett.
Känns lite som om det är min grej just på idrotten, det där lilla speciella!

Hade iallafall idrott idag och gick mestadels bara runt och degade eftersom jag redan visat upp allt jag kunde och så hade han redan satt mitt redskapsbetyg.
Efter att man gjort alla övningar på ringar,stänger och matta så bli man lite lätt uttråkad.
Så jag gjorde min lilla egna övning, klättrade upp i ringarna så att jag stod raklång med fötterna i själva "ringarna" och så gick jag ner i spagat, dvs ena benet fram och det andra bakåt.. och visst tog underbara vännen bea kort på det med.. men det kommer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0