happy

Det är helt otroligt hur glad jag är!
Fick tillbaka spanska provet idag där det visade sig att jag hade två fel på hela provet, knasig som jag är tjuter jag av lycka och springer runt som en galning.
Fyfan vad jag är bra!

Nu ska jag hoppa i vinterjackan igen och bege mig ut för att åka iväg och handla med mamma, kanske hinner vi köpa en ny väska eller så åker vi bara och handlar mat.
Sedan ska jag bara sega mig hela dagen lång och bara slappna av lite, funderar på om jag kanske ska åka iväg och träna senare ikväll.
Har iof tränat två dagar i rad nu i veckan så det gör absolut ingenting om jag missar en dag, känner bara mig sjukt taggad.

nu ska jag dra mig, puss :)


Kommentarer
Postat av: vera

bra jobbat! :)

svar: tack, aa det va synd..<3

2011-02-03 @ 16:26:01
Postat av: cassandra

go

2011-02-09 @ 13:25:09
URL: http://cmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0