Godkväll!

Hej på er alla!

Nu har jag precis avslutat dagens plugg inför spanska provet, jag ser till att börja tidigt för att inte sitta med det sista dagen..då lär det bara gå åt skogen!
Har gjort en hel del utav dem punkterna man ska kunna, kan en hel del av dem redan så det är ju bara ett plus i kanten!
Mamma kom ner och berömmde mig för att jag var så duktig och tog tag i det hela, sjukt stolt tjej!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig fräsh innan jag går och lägger mig, har ingen lust att gå upp 06:00 imorgon för att duscha, sover mer än gärna ut den timman!
Men nu får ni ha det så bra så får jag skriva mer imorgon.


Glad glad gladare en riktig gladis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0