Deg fördjupning

Trotts att vi inte har siv så är fördjupningen lika degig som vanligt, och jag tror inte vi i klassen klagar direkt!

Slutar om typ tio minuter eller nått sånt och så är det spanska efter det, ska hålla på med våran meny som ska innehålla 5 varmrätter,förrätter,efterrätter och desserter.
Som tur är så är jag klar med den så jag lär få göra nått annat, hehe.

Igår vad jag och mamma och köpte min väska, är sjutk nöjd.
Den är stor och rymlig och jag får plats med både idrottskläder och böcker i dem, perfekt!
Fiorelli är väskans märke iallafall, men men det spelar ju ingen större roll om man nu gillar väskan! :)
Föll för ett par snygga sommarskor som har den där söta stilen och blev sjukt glad, till och med mamma gillade dem haha! :)

Så fort jag åker in till stan nästa gång ska dem bli mina, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0